11-10-10



Idag blev det en kort dag på dagis. För jag skulle till Charlotte och idag skulle min fröken Marie följa med. Det är ju kul när man kan visa Marie vad vi gör när jag är där och visa Charlotte hur vi jobbar på dagis. Mamma vet ju inte så mycket. Då slapp ju alla frågor gå via mamma med :)

Karin fick en fin docka av Agneta. Födelsedagspresent eller var det så att Agneta hade koll på att det är ett år sen Karin döptes idag ;)
Jag fick present jag med och det var bara för att Agneta är så snäll.



Vi åkte vägen om mormor på sjukhuset också innan vi hämtade pappa. Där passade jag på att åter igen kolla in älgen;)

Sen byggde jag och Karin med lego. Det var ju tur att pappa var med och styrde upp lite men ett högt torn blev det i alla fall. Innan Karin rev allt.







Mamma satt i soffan och läste lite och det uppmärksammade Karin. Som då ville göra likadant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0