11-08-27




Så var det helg igen och idag åker vi till Jönköping. Så härligt att äntligen få träffa Maud, Valter och Annie. En film på min tv och sen var vi framme. När vi kom dit var även Johan, Martina och Alva där.



Lagom till fikat kom även Annie och Marcus, de hade handlat en stol till Alva som Annie skulle montera. Det tog sin tid Tur att jag kunde hjälpa henne lite.





Men det blev ju bra till slut och Alva verkar ju gilla den i alla fall.



Jag och Martina plockade goda plommon.



Martina kom även på den bästa idén... Hon och jag gick ut till husbilen och lekte. Hon är verkligen den bästa av alla vuxna :D
Hon var kartläsare och jag körde så klart.





Vi var i Norge, Danmark och Falkenberg bl.a. I Danmark passade vi även på att äta frukost.



Sen hittade vi även en bok som Martina kunde läsa för oss.



Efter lite mat tog vi en promenad på stan.







Karin försökte visa Alva hur praktiskt det är att kunna krypa.





Sen var det tid att bädda i husbilen för där skulle vi sova i natt. Så härligt, känns precis som i husvagnen. Man sover ju så gott då, och det gjorde vi hela natten.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej!

Hoppas allt är bra med er! Jag brukar följa dig här ibland Martin, jag måste ju hålla koll på vad du gör när inte jag leker med dig:-) Vad fint ni har skrivit och vilka fina bilder ni har lagt in! Jag har sett inlägget förut, men glömt att kommentera. Jag kikar in emellanåt. Ha det så bra! Kramar Martina. Alva och Johan skickar också en massa kramar!

2011-10-12 @ 21:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0