11-09-02



Idag hade jag en ledig dag från dagis. Jag skulle till ögonläkaren, denna gången gick pappa med mig och vi hade pratat mycket om hur man skall göra när man är hos doktorn. Jag gjorde precis som hon sa och då gick det fort och alla var glada.
Mamma och Karin passade på att promenera och sen möttes vi hos mormor och morfar. Då hade jag varit och köpt lite fika, vi stannade även till på leksaks affären och handlade lite. Bilder kommer :D
Efter lite fika var jag ute och körde med min trampbil. Då hade mamma varit och hämtat Wilma så åkte vi på Bio med pappa.







Men den var lite farlig. Speciellt när de var på havet.
Mamma och Karin passade på att kolla in stan medans vi var här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0