11-09-17



Idag passade jag och pappa på att putsa fönster. Jag passade även på att cykla en stund men det var kallt idag så det var mössa och vantar som gällde.
Sen kom mormor, morfar, Lars, Carita och Wilma hit på fika. Vilken tur att mamma hade gjort klart kakan så att vi hade nåt gott till kaffet.

Jag följde sen med mormor och morfar hem. Jag hjälpte dem att gå och handla det är ju skönt för dem när jag är med och kan vara en hjälpande hand :)

När mamma och pappa kom ville jag inte åka med hem men när mormor var trött fanns det inte så mycket annat att göra. Vi skulle även posta lite brev så det blev min uppgift att göra det. Vi räknade även bilar som vi brukar göra nu för tiden. Dessa bilar brukar vi välja mellan när vi väljer vilka vi vill möta, och när man mött sin bil får man välja en ny.



När vi skulle köra hem sprang det en stor Älg över vägen. Tänk vad vad stora de är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0