11-09-20



Idag hade jag en vanlig dag på dagis. Lika härligt som vanligt. När jag och min fröken Marie jobbar så använder vi en massa kort och nu har vi snart inga kort kvar då kan alla orden :D Undra vad vi ska jobba med då???

Efter dagis åkte vi hem en stund för att sen åka till frälsis. Där var det öppna förskolan på eftermiddagen idag och det vet ju mamma att jag inte vill missa. Jag blev så glad när jag fick träffa "min" Tina äntligen. Det blev en massa goa kramar. Jag passade även på att bygga lite med tågbanan.



Karin passade på att busa med Tina. Hon är ju här med nu på dagarna.



Pappa kom från jobbet och hit så han fick åka med oss hem sen.
Hoppas att detta blir flera gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0