11-09-24



Så var det äntligen lördag och gympa igen. Maja var med idag också samt en granne till henne som hette Tilda, hoppas att hon kommer nästa vecka också.

Sen skruvade jag och pappa lite på min trehjuling så att Karin kunde åka på den och det gillade hon. Tur att jag hade min gamla hjälm kvar så att hon kunde ha den.







Som ni förstår var hon ju inte särskilt glad när hon var tvungen att gå av för att sätta sig i vagnen. Men det gick snart över när vagnen började rulla. Jag passade på att cykla på promenaden. Sen såg jag till att det blev ett stopp på lekplatsen också, till Karins stora glädje.

Hon gillar ju verligen att gunga.







Jag var ju på de flesta ställen. Här åker jag med Maja (som jag lotsas är med).



Sen gungades det också.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0