12-03-31



Mamma frågade om jag hade trötta ben? Det har man ju inte när man har sovit hela natten och man ska få ha en härlig dag i backen. Men när jag och pappa hade åkte första åket i stora backen så blåste det ganska mycket så jag frös ganska mycket om kinderna så jag och mamma bytte halskrage.



Så nu frös jag inte mera. Från toppen ser man att det inte är så ,mycket snö kvar på alla ställen.



Mamma och Karin promenerar till en annan del av systemet så möts vi upp där men där var det ganska lite snö i backarna men vi åkte lite där innan vi år lunch och sen åkte tillbaka igen.

Pappa passade på att filma lite när jag åkte.



När vi kom tillbaka hade mamma hittat ett härligt ställe att sitta på när Karin ändå sov i vagnen.



När vi hade åkt klart för idag åkte vi hem och skulle åka pulka men mamma sa att det var för hårt. Vi testa och det gick jätte bra, men vi fick ändå inte. Så vi fick åka hem och mysa i stället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0