12-04-01



Så var det sista dagen. Vi började med att städa ur stugan innan vi åkte till backen. Vi åkte mycket jag och pappa i den stora backen.



Karin passade på att sova en lång stund när hon och mamma gick. Det blev snöstorm, då passade vi på att gå in och fika.
Sen trodde mamma att jag skulle vara trött i benen :D Ha det blir man väl inte efter en halvdag.
Karin ville också åka lite skidor.







När jag hade åkt färdigt för denna gången åkte jag och Karin lite pulka i  skidbacken medans mamma lämnade tillbaka min utrustning. Sen åkte vi tillbaka till stugan och hämtade vår packning.



Hemresan gick bra vi var vakna hela vägen. Det är tur att vi kan se på film så att det inte känns som att man åker så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0