12-04-14



Så var jag och mamma på gympan igen det var riktigt längesen nu. Men det klart det har ju varit flera sälen resor och min födelsedag och förkylningar som gjort att vi inte kunnat gå. Men det var i alla fall väldigt kul att vara tillbaka, mest synd att Maja inte var med. Det var så längesen jag träffade henne nu...
-Mamma vi måste träffas Maja snart!

Sen tog vi en tur till Erik och klara på em. Jag hade ju lånat lite skor och kläder av Erik som vi lämnade tillbaka. Där var det fullt hus som vanligt men det gjorde ju inget. Där finns ju så mycket roligt att göra. De har ju massor av saker man kan köra på. Det är cyklar, snowracer med hjul, trampbilar med vagnar mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0