12-07-18



Så var det äntligen en lugn och vanlig morgon igen. Jag och mamma satt och mös i soffan när Karin vaknade så jag gick in till henne och det gillar hon. Jag brukar även hoppa ner i henne säng och när mamma kom mös vi oss.



Jag fick även pussar. Dem va lite blöta men sånt får man ta :D





På dagis hade vi städdag. Det innebär att vi går utanför dagis och samlar skräp och ni kan tro att vi hittade en hel del skräp.

Karin fick njuta av att umgås med Tina.

När mamma hämtade mig åkte hon, morfar och jag och hämtade våra sommardäck. Efter lite fika hos mormor gick mamma ut och bytte däck.

Pappa var ute med mig och Karin medans mamma lagade mat. Sen tog Karin och jag ett härligt bad innan det var tid för Karin att lägga sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0