12-07-15

 Så bar det av till Söderköping med Henny och Inez. Här skall de nämligen säljas STORA glassar, och det vill man ju inte missa. Det var lite kö för att komma in på  glassrestaurangen men till slut blev det vår tur och jag hittade ju snabbt min glass. Mamma såg först lite skeptisk ut men sen gav hon med sig, insåg väl att det var lönlöst att förhandla. Karin och Inez åt likadana glassar och de åt upp dem med  :D
 
 
Pappas glass rök det om.
 
 
 
Men den häftigaste glassen hade ju jag så klart.
 
 
 
Efter detta var man mätt hela dagen.
På em tog vi med oss min cykel och sen tog vi en promenad längs Göta Kanal. Det var helt fantastiskt bra att  cykla där.
 
 
 
Sen var det skönt att ta en paus,
 
 
Karin vill ju gärna testa cykeln men hon får nöja sig med hjälmen.
 
 
Sen var det dags att ta sig tillbaka igen .
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Agneta

Martin, det var den mest coola och stora glass jag sett!!!

2012-08-12 @ 17:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0