12-02-04


Idag vad det kallt när vi gick upp -17 grader. Då är man glad att vi har värmare på vår bil så att den var varm när vi skulle hämta Maja och Annica för att åka till gympan. Härligt att komma dit igen, bara så tråkigt att det bara är gympa på lördagar men det är ju i alla fall nåt.
När vi kom hem tog vi det lugnt och jag tittade på tv. Idag har det varit massa kortfilmer med Blixten och Bärgarn och det vill man ju inte missa.
På kvällen var vi hos Lars och Carita och firade deras födelsedagar. Jag var med Frida, Wilma, Jonathan och Jossan ute och åkte pulka en liten stund efter maten. När vi skulle åka hem ville jag hänga med mormor och morfar hem och sova där. Det fick jag och det var ju tur för som jag sa så är det bra för min kropp om jag sover där. Mina mage blir så glad då ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0