12-02-11



Idag blev det ingen gympa för mamma är inte hundra bra, snuvar och har sig. Trots detta vågade Maud ta emot oss så vi lånade mormor och morfars bil och åkte dit. Det är alltid lika kul att komma dit. Vi hade en heldag med Maud som var ensam hemma. Vi passade även på att besöka Annie och Marcus som nu flyttat in i ännu en ny lägenhet, så fint de hade fått det.
Jag vilade mig lite och kollade på TV en stund. Annars lekte vi mycket med Alvas lego.







Sen städade vi innan vi åkte hem.



När vi skulle åka hem verkade ju allt till en början gå bra men snart började den snön som föll frysa på rutan och vi fick stanna och skrapa. Så fick vi hålla på när allt frös och vi inte fick nån värme. Så när det till slut kom motorväg så fick vi fortsätta på gamla vägen.
Pappa fick fixa lite.



Jag och Karin fick lite banan så att vi skulle vara lite lugna.



Till slut fick vi så mycket värme att vi i alla fall inte behövde skrapa men det var fortfarande en max hastighet på 60 km men det var ju lite kul att se nåt annat än motorväg.
Så resan som brukar ta 1,5 timma tog idag 3 timmar. Det är ju tur att jag har TV i bilen. Men denna resan hade vi behövt en till Karin med tror jag. Hon försökte vända sig och titta på min men det är ju inte så lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0