12-02-13



Karin var på Frälsis idag men Tina var inte där så då gick hon och letade och ropade på henne :( Men sen kom hennes kompisar så då blev det bra i alla fall.

Efter dagis idag åkte vi till mormor. Där var Frida och Acke. När Lars sen kom och hämtade Frida så åkte jag med dem hem. Det är ju så kul att vara med dem.
Mamma och pappa kom sen för att hämta mig. Carita hade då fixat middag som räckte även till oss. Det var ju tur för när vi satt och åt så ringde det till Lars ... Saltning. Så när vi hade ätit klart och vi skulle åka hem passade jag och Frida på att åka med Lars ut och salta :D
När vi hade åkt en stund sa jag till Lars att jag ville ringa till mormor, så det gjorde vi. Man vill ju berätta när man gör såna här roliga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0