12-02-14



När mamma kom och skulle hämta mig idag på jobbet så var det fika till föräldrarna. Vi hade gjort bakelse med hjärtan i dagen till ära.
Sen var vi lite Taxi åt Lars som hade lämnat in sin bil.
Jag mamma och Karin åkte och handlade. Vi hade en hel lista till mormor så det var nästan mest till henne denna gången. När vi sen åkte till mormor och lämnade alla hennes kassar passade jag på att fråga om jag fick sova där och det fick jag. Jag hade nämligen tagit ledigt resten av veckan. Så när pappa slutade fick mamma och Karin åka själva och jag stannade hos mormor :D

När de kom hem hade de burit in min nya säng och monterat den. Men den fick torka lite till nu när jag ändå inte var hemma.

Karin passar på att hålla lite låda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0