12-02-15



Det är så härligt att vakna hos mormor och morfar, vi tog det lite lugnt på morgonen. Sen kom Lars och jag och morfar åkte med honom till bilaffären. Där köpte morfar och Lars bil, jag åkte med i Lars när vi åkte tillbaka.

Sen fikade vi hela em. Janne och Ian kom också och skulle kolla bilen. Janne glömde sin tel så jag hängde med mormor och morfar i den nya bilen hem till Janne med den. På vägen hem frågade mormor om jag ville åka hem till mamma och pappa men det ville jag inte utan jag ville sova hos dem och det fick jag idag igen. Det var ju bra för då hann ju pappa bygga klart stegen till min säng.
Karin var glad när hon fick komma upp och sitta i sängen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0