12-01-17



Idag har pappa varit med mig hos ögonläkaren. Det gick väldigt bra, jag gjorde som de sa och fick droppar i ögonen. Sen såg jag lite suddigt hela dagen. Men det blev inga glasögon idag, vi får komma tillbaka om ett par månader så får vi se om det har blivit bättre.
När man har varit hos doltorn och gjort som de säger så får man gå till leksakshuset. Det gillar jag men det är lite svårt att välja.

Sen var vi hos mormor och fikade. Skönt att få vara hemma hela familjen hela dagen. Jag och pappa passade även på att besiktiga bilen, vilket gick bra. Det var kanske mest för att jag charmade tjejen som kollade vår bil. Pappa tror mer på att jag tjatade för mycket, men vad spelar det för roll när vi fick ett blankt papper.

Karin vill hjärna hjälpa pappa med tvätten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0