12-07-12

 
Idag åkte vi mot Motala. I hamnen hittade vi en en restaurang där vi åt lunch.
 
Mamma tog en promenad med Karin så att hon fick sova lite och jag och pappa passade på att gå på motor museum.
 
 
Det fanns en bil som man kunde köra i vatten. Bak hade den två propellrar.
 
 
Det fanns en massa gamla saker.
 
 
 
 
De hade en massa gamla saker.
 
 
Och så en gammal toalett.

 
Sen åkte vi hem till Johan och Martina.
 
Karin och Alva badade och jag och Martina spelade tennis. Sen fick vi väldigt god mat. Jag och Martina . lekte med ALLA Alvas djur. Karin och Alva ville också vara med så det fick dem.
Jag och Karin passade även på att duscha där så slipper man det på campingen där det är tidspress.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0