12-06-14



Passande nog så började jag kl 11 idag. Då kunde man ju sova till man vaknade. Det blev ju inte så länge som mamma hade önskat men en stund till i alla fall. Sen var det till dagis och direkt till mellanmålet. Det kändes ju lite konstigt men sen stannade jag till 4. Då hade vi sommarfest på dagis. Vi hade uppträdande där alla avdelningar sjöng, men eftersom att inte nån hade sagt det till mamma och pappa så var de 5 min sena så de missade just min avdelning :( Mamma blev riktigt besviken. Men sen fick dom ju i alla fall höra när vi alla sjöng sommarsången (Idas sommarvisa). Vi hade sjungit Pippi sången och Stor och liten.



Sen lekte vi och fikade innan vi åkte hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0