12-02-26



Resan upp gick bra trots att jag mått lie dåligt på natten. Men jag klarade mig bra. Wilma åkte med oss fram tills vi stannade för fika sen åkte Frida med oss resten. Karin gillade verkligen sin tv så vi alla hade det helt ok i bilen. Tror nog hon hade blivit sur ganska snart när man ska åka så här långt.
När vi hade lastat in allt i lägenheten passade vi på att fika lite med resterna från dagen.





Efter att vi sen varit och hyrt skidor till mig och alla andra som skulle ha gick vi ut i backen och åkte lite på bandet. Det gick riktigt bra när man väl kom på hur man gjorde. Tyvärr var inte bandet igång med då hade jag ju pappa som ställde upp som lift. Tur att backen inte är så lång :D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0