12-03-10



Som vanligt vaknar ju jag först men jag sa till mamma att jag går ut och tittar på TV så kan ni komma dit ut sen och sjunga för mig. Det gjorde dem sen vid sju snåret. Med massor av paket.



En monster bil.



En hatt och Jeansjacka fick jag också som vi hittade när vi var och handlade igår.






En riktigt härlig morgon.

Till frukost fick jag ytterligare paket som hade kommit från Motala med posten.



Det var klistermärken och Lego bilar, Blixten och Bärgarn så klart. Dem har koll på vad jag gillar :D

Sen kunde ju jag och farfar hjälpas åt att bygga ihop bilarna.



På kvällen kom resten av familjen och då blev det ju så klart ännu mera paket.
Nytt täcke till min nya säng var precis vad jag behövde. Det hade ju viss så klart koll på :D



Bilspel till mitt x-box blev det med sååå kul.



En kamera med så då kunde jag och mamma ta kort på varandra :)





Så nu kan jag ta mina egna kort. :D









Detta gillar jag verkligen.
Vi han även med att äta lite tårta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0