12-03-23



Idag fick jag vara med på familjens vanliga fredagsbestyr. Först var vi och handlade sen körde vi mamma till doktorn. Hon tog bort tre märken på kroppen så nu har hon tre stora plåster. Sen ville vi alla hem till mormor och fika. Hon fyller ju år idag så det blev ficka och sen lagade vi middag och åt med dem på em. Sen ville jag stanna och det hade jag ju frågat morfar redan tidigare i veckan så det var redan klart. Bara mamma och pappa som inte visste nåt om det. Så när maten var klar så sa jag till pappa.
M - Skall vi inte åka hem snart?
P - Jo när vi svalt kaffet.
M - Men jag skall inte åka med!

Man vill ju inte att dem ska vara med när jag vill vara ensam med mormor och morfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0