12-03-29



Idag är vi lediga igen. Det blev bara två dagar på dagis denna veckan. För idag åker vi till Sälen igen, det var ju så kul när vi var uppe senast så vi ville åka lite mera innan denna säsongen är slut. Men det var ju tråkigt att inte farmor och farfar kunde följa med, men vi får hoppas att det kan bli en annan gång. Just nu sitter vi i bilen på väg upp till Lindvallen och hoppas att vädret där kommer vara underbart. Antagligen tittar vi på film här bak. Karin brukar titta på "I drömmarnas trädgård och jag kollar säkert på nya Blixten filmen :D
Vi stannar som vanligt efter halva vägen och fikar på samma parkering :) Det är skönt när allt är som vanligt.



Sen åker vi igen och resan går väldigt bra. Karin passar på att sova en liten stund.

När vi kommit upp till stugan och bytt kläder åker vi till backen och fixar skior till mig.



Sen måste ju jag testa backarna. Det går så bra och jag vill inte gå hem men liften slutade att gå så jag hade inte så mycket val.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0