12-05-01



Idag var det sol och härligt väder. När mamma och pappa kom och skulle hämta mig hade dem inte ens tid att fika med mormor och morfar. Vi skulle till Botaniska trädgården och träffa Ante och Sixten. Hit måste jag ta min farfar, här hade dem så mycket växter.
Vi började att leka på lite stubbar och trädjur. Vi hade så kul.







Sen passade vi på att ta en promenad i Vitsippsdalen. Där hittade vi en massa vitsippor, broar och bäckar.





Jag hittade en bänk så att jag kunde vila en stund innan de andra kom.



Det var ju tur för mig att Sara hade den stora vagnen så att vi kunde åka lite allihopa när vi blev trötta.



En underbar dag fick vi ihop. Sen kom mormor och morfar hit och åt middag med oss. Vi grillade och satt ute för första gången i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0