12-05-05



Först har vi varit på gympa. Idag var det pappa som var med mig och det var ju kul att få visa honom vad vi gör när vi är där. Mamma och Karin promenerade där undertiden.

Sen var det bara hem och byta kläder, hämta morfar och så åkte vi till Volvo museet och tittade på massa gamla bilar.





Pappa sa att detta var en gammal lastbil men jag berätta för honom att det är en gammal pickis. Alla de som pappa sa var gamla lastbilar var ju pickisar :D,



Karin passar på att äta lite äpple så att det inte ska bli för trist för henne.





Mamma berättade att hennes farfar hade haft en precis sån här bil och när morfar såg den började hanockså berätta det och då berättade jag att Gunilla hade haft den sen (Det hade mamma berättat).





Sen kom vi till dem riktiga lastbilarna ;D



Jag passade även på att köra lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0