12-05-13



Så bar det dags för mig att springa. Så vi åkte in till stan och hittade till slut parkering. Sen promenerade vi in på området för att ställa sig i kö för att få sin tröja mm så att man får vara med.
Jag ville inte springa ensam så pappa skulle springa med mig. Så efter uppvärmningen hick starten, men pappa sprang så sakta så jag sprang ifrån honom. Mamma han ju inte ens få en bild på mig





När vi kom i mål mötte vi Sixten och Sara.



Så vi bestämde att vi skulle hänga med dem hem för lite fika. Vi passade ämnen på att ta en promenad i skogen. Kul att träffa mina gamla kompisar som vi inte hinner träffa så ofta. Jag och Ante stack till skogs då ville ju Sixten också hänga på så han kom senare.





Karin däremot var alldeles för liten vilket hon inte gillade.



Passade även på att klättra i träden. Sixten hittade visst nåt i gräset.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0