12-05-18



Idag skulle jag till doktorn och kolla mitt hjärta. Men det blev bara lite undersökningar där man satte saker på kroppen (EKG) och så hade hon en sak som kramade mina armar och ben (Blodtrycket). Men läkaren var inte där så vi skall komma tillbaka igen.
Sen var vi och handlade lite kläder till mig och Karin. Passade även på att fika hos mormor och morfar en stund innan vi åkte hem.
Mormor och morfar kom hit senare och åt middag med oss. Vi firade även med tårta så här på min namnsdag (Erik).
Plötsligt började det hända nåt och jag , pappa och morfar åkte iväg och hämtade pickisen. Sen åkte vi ut till Lars (tandl.) och hämtade hans moped som pappa kankse skall ha till jobbet.



Där hade Lars idag tagit ut Gustavs bils som står i hans garage. Så jag och pappa tog en tur med Porschen. Vi var glada båda två av att få åka i denna bilen.





Sen hade jag mycket att berätta för alla jag trättar i flera dagar. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0